26.7.2007

Aurinkoinen kesäpäivä, tosi kuumaa oikeastaan. Ritoniityn vierailu vuorossa. Mentiinkin jo päivällä sinne.

Oltiin mamuskan kanssa ensimmäisinä pihassa ja pian tuli Karisma ja sitten arvaatte varmaan kuka... Bella :) ja Nettakin tuli. Siinä saatiin pihassa taas pikkuisen vaihtaa kuulumisia toistemme kanssa.

Sitten mentiin ensin yläkertaan vierailulle, siellä  oli kauhean kuuma, mutta niin vaan meitä jaksettiin paijata. Mua ja muitakin kavereita näytti pikkuisen kuumuus väsyttävän. Alakerrassa mentiinkin sitten ulos. Siellä oli ehkä pikkuisen "viileämpi". Mä kävin taas melkein jokaisen sylissä, mutta ei kauhean kauaa jaksanut olla sylissä, kun mulle tuli kuuma ja niin tuli sylissä pitäjillekin kuuma. Mutta pikkuisen kuitenkin täytyi päästä paijattavaksi ja ehdin taas antaa muutaman pusunkin poskelle.

Bella esitti tanssia, on se vaan taitava! No täytyihän munkin sitte päästä esittämään jotain, niin me Karisman kanssa näytettiin miten me leikittäis, jos vaan saatais olla ihan vapaana. No meidän painia ne keksikin sanoa, että se oli paritanssia! No menkööt nyt sitten vaikka niin...

Olipas taas hauska vierailu

kuumin kesäterkuin Teuvo

10.7.2007

Killeri lenkillä. Lähdettiin koko porukka, siis Saku myös Killeriin lenkille, siellä meitä jo odotti Bella ja Bigga! Ajatelkaas pääsin oikein kahden tytön kanssa lenkille! Sakukin tuli ihan hyvin juttuun tyttöjen kanssa, mutta Sakua kiinnostaa enempi nuo luonnossa olevat hajut kuin tytöt. Ihme tyyppi! Ja Saku kävi tietty heti uimassa, kun pikkuisenkin enempi oli jossain purossa vettä. On se sitten innokas tuohon uimiseen.

Tehtiin oikein hyvän mittainen lenkki ja olipa tosi hauskaa. Toivottavasti mamuska ehtis useimmin tänne.

Teuvo

 

1.7.2007

Tänään oltiin vielä messuilla. Nyt tämäkin homma meni jo melkein rutiinilla. :) Taas sain esiintyä ja näyttä miten hieno koira mä olen.

Mukana oli Bellakin... edelleen ihastuttava tyttö. Ja sitten oli Karisma, sen kanssa olis ollut kiva päästä oikein kunnolla riehumaan, pikkuisen me siinä yritettiin aloittaa leikkiä, mutta ei me saatu kauheesti riehaantua eikä päästy vapaasti juoksemaan. No eihän se tietty olis siellä messuilla onnistunut. Sitten taas täytyi muistaa missä sitä ollaan ja käyttäydyttiin oikein asiallisesti.

Kylläpäs taas oli kauheesti ihmisiä ja koiria ja hälinää. Kotiin päästyä uni maistoi. Ja Sakulla oli kauheesti haisteltavaa, että missäs mä okein olen ollut. Mä sanoin Sakulle, että et sä olis tykännyt olla siellä, ku sua olis alkanut ujostuttamaan. Saku nääs on pikkuisen ujo tuollaisessa ihmispaljoudessa.

terveisin Teuvo