30.6.2007


Tänään mamuska jutteli, että nyt mennäänkin johonkin messuille. Mitähän se tarkoittaa, mutta selviää varmaan pian. Pikkuisen jännittää, mentäis nyt sitten nopeesti.
Selvishän se sitten, mentiin messukeskukseen ja siellä oli lemmikkieläin-messut. Siellä oli pajon koiria ja kaikenlaisia muita eläimiä, mutta mä en saanut lähtee katteleen niitä muita eläimiä. Pikkuisen väärin, olisin niin halunyt nähdä mitä kissat oli tehnyt, kun mä oisin ilmestynyt niitten halliin! :)
Mä sitten esiinnyinkin muitten kaverikoirien kanssa ja mamuska ja muut huoltajat jutteli jotain oikein mikrofoniin. Musta mamuska kuului puhuvan :). Ja taas oli tosi pajon ihastuneita ihmisiä ympärillä.
Jännä päivä, mutta olin muuten väsynyt, kun päästiin kotiin!

Teuvo

20.6.2007

Matka Sairaskodille. Tämä onkin jo oikeestaan tutun oloinen paikka. Nyt täällä olikin kauhean paljon ihmisiä ja juttua riitti ja silityksiä. Mua alkoi vähän jossain vaiheessa väsyttää, niin yksi täti sanoi, että käy vaan nukkumaan ja niin mää sitten kävin siihen lattialle pitkäkseni. ja sekus oli hauskaa ihmisistä. Ne sanoi, että ihan kuin se olis ymmärtänyt! No eikö ne nyt tiedä, että tottakai mä ymmärrän, mitä mulle sanotaan.
Teuvo

 

14.6.2007

Nyt mentiinkin mamuskan kanssa päivällä Ritoniittyyn. Sinne tuli myös Mocca ja Femke. Mentiin toiseen huoneeseen, kun mitä tavallisesti illalla, kun ollaan vierailtu. Ja siellä olikin muutamia lapsia. Yksi pikku poika halusi taluttaa mua ja mikäs siinä onnistuihan se ihan hyvin. Ja yksi tyttö halus pitää mua sylissä, istuttiin lattialla ja siinä mä sitten menin sen syliin. Jossain vaiheessa tuli sitten niitä ihmisiä, joita me käydään iltaisin kattomassa ja nekin rapsutteli mua ja jutteli kaikenlaista. Tosi iloinen meininki oli.

Kiva oli taas käydä...

Teuvo