25.2.2007

25 helmikuuta käytiin mamuskan kanssa koulutuksessa Savelassa Kennelpiirin tiloissa. Pikkuisen jännitti, että mihin me nyt ollaan menossa. Mamuska ei ottanut mulle fleksiä kuten tavallisesti kun mennään lenkille vaan sellaisen punaisen lyhyen hihnan?! Huomasin, että mamuska oli kyllä aika innoissaan ja jutteli mulle jostain kaverikoiratouhusta. Tietty mäkin sitten aloin innostumaan, että taitaa olla jotain kivaa tulossa.

Kun mentiin Savelaan ja pääsin ulos autosta niin oli kauheesti jo kaikenlaisia uusia hajuja ja tein siinä muutamat merkkauspissat :), jotta muutkin sitten tietää, että meikäläisen suuri persoona on käynyt täällä! No sitten löydettiin ovi, josta oli tarkoitus mennä sisälle, samaan aikaan sisältä tuli ulos sellainen vasikan kokoinen ilmestys, no meikä poika antoi tulla tuutin täydeltä, jotta tulija tietää, ettei mulla sitten kannata tulla ryppyilemään. Mutta ei se kaveri välittänyt mitään, katto vaan vähän kummissaan, että mitä tuo tuossa uhoo ja vähän näytti siltä, kuin se olis väistänyt mua. Elikkä meikäpojan karisma tehoaa!!

Sisällä meitä odottikin jo muutama muu nelijalkainen ystävä. Olipas mukavaa kun sai kaikkien kanssa tehdä tuttavuutta. Ja ensimmäiseksi silmiini osui sellainen ihana pieni tumma neito, myöhemmin kuulin, että häntä sanotaan Bellaksi. Aah miten ihana nimikin!

Se iso otuskin tuli sisään ja sain käydä siihenkin tutustumassa ja totesin, että sehän on ihan reilu kaveri kans. Enpä sitten viittinyt pelotella sitä enempää.

Mamuskan kanssa istuttiin pöydän ääressä ja mamuska kuunteli mitä sen Bellan emäntä jutteli ja mä vaan seurasin lumoutuneena Bellaa, kun se sai olla siellä edessä. Mä ajattelin käyttäytyä oikein esimerkillisesti, koska tämä näytti olevan joku tosi tärkee tilanne ja tää vaikutti musta ihan kivalta jutulta. Kaikenlaista touhua siellä järjestettiin, mamuska selitti, että ne testaa ollaanko me sopivia tähän toimintaan.

Lopputulos koulutuksesta oli kuulemma, että mut hyväksyttiin kaverikoiraksi ja mamuska pääsee mun kans :)

tapaamisiin
Teuvo