22.3.2007

Ensimmäinen vierailuni oli 22.3.07 Ritoniittyyn Palokkaan. Mentiin hyvissä ajoin palvelutalon pihaan ja melkein samaan aikaan tuli yks tyttö sinne, nimeltään Netta, sekin on muuten tummakaunotar. Sen kanssa siinä juteltiin kuulumisia. Ja sitten ilmestyi Bella, aah ihanaa, multa meni hetki, etten mitään muuta huomannutkaan kuin Bellan.

Kun mentiin sisään vierailupaikkaan, niin mamuska sanoi, että nyt täytyy antaa Bellan olla rauhassa ja keskitytään työhön. No kyllä mä sen tiesin, mutta aina välillä mä tsekkasin, että onkos Bella vielä paikalla...
Aikas jännä tilanne, mennä ekaa kertaa vierailulle. Mutta hetimiten jännitys lakkasi, kun huomasin miten mukavaa väkeä talossa oli. Kaikki oli niin iloisia kun me mentiin ja ne halus mut syliin ja silittivät mua ja kehuivat kuinka suloinen mä oon ja miten mulla on pehmyt karva ja mä sain nuolastakin jonkun kättä tai poskea. Tosi kivaa. Käytiin yläkerrassakin ja sielläkin sain istua yhden pyörätuolissa olevan sylissä, olipas kivaa. Kun oltiin lähdössä takas alakertaan, niin jossain soi ovikello ja silloin en muistanut hillitä itseäni, vaan ilmoitin, että minä itse olen täällä mieti kannaattaako tulla! Mamuska tietty sanoi mulle heti, että ei saa haukkua, mutta muista se oli vaan kauhean hauskaa.

Eka käynti ja mukavat muistot jäi.

Pois lähtiessä sain vielä pihalla jutella Bellan kanssa!


29.3.2007

Toinen vierailu maaliskuussa oli Sotainvalidien sairaskotiin.
Jälleen me tavattiin pihalla hyvissä ajoin, ennen sisään menoa. Ja nyt tulikin se koulutuspäivänä näkemäni iso otus kans, hänen nimi on Eetu ja pikkuisen oli nytkin mun varoitettava Eetua, että muistaa kenet kohtaa. No Eetu tuumi, että älä viitti haukkua, ku mua vähän alkaa pelottamaan, no en sitten enempää pelotellu. Ja niin me sit oltiin ihan kamuja.

Olipas taas jännä nähdä millainen paikka tämä on, kun täällä en ole ennen käynyt. Ihmisiä istui alakerrassa ikkunan vieressä tuoleilla ja pöytien ääressä ja kaikki näyttivät niin ilahtuneilta, kun me mentiin sinne. Ja meikä poika veti taas parastaan ja sai kehuja ja haleja ja silityksiä ja ihailua....

Mukavaa touhua tämä kaverikoirana olo, onpa tosi kiva, että mamuska lähti mun kaa tähän.

Teuvo