10.4.2007

Tänään oli vuorossa Keljon vankainkoti, jonne me mamuskan kanssa suunnistettiin. Mä pääsin kiertämään osastoja Ukon kanssa. Oltiin aikas hauska pari, kun mää oon kuulemma Ukon pään kokoinen elikkä Ukko on pikkuisen isompi mua, noin niinkuin kooltaan.

Kylläpäs mua taas paijattiin ja ihasteltiin. Ja oli niillä ihmisillä hauskaa, kun Ukko meni edellä ja minä perässä. Yhdessä huoneessa sain hypätä sänkyynkin, kun yksi mies sanoi, että hyppää vaan tänne ja sitten se silitti mua ja mä sain vähän nuolasta sen kättä ja poskea.

Pikkuisen kyllä väsytti, kun päästiin kotiin, mutta ei se mitään nyt saa taas illan huilata hyvillä mielin.

 

19.4.2007

Nyt mentiin taas Ritoniittyyn. Mocca tuli mun kanssa tällä kertaa. Moccakin on muutes aika kiva kaveri.  Taas meidät otettiin iloisesti vastaan. Ja nyt mä olin jo vähän tuttukin joillekin ja sain istua muutaman sylissä paijattavana.

24.4.2007

Tänään on Valtakunnallinen Koirapäivä. Menin mamuskan kanssa Savelaan, siellä oli pajon koiria ja koirista pitäviä ihmisiä. Sakukin muuten tuli mukaan. Saku on se mun kaveri, jonka kanssa asutaan samassa paikassa mamuskan hoivissa. Mä näin tuttuja kaverikoiria täällä, oli Eetu, Ukko, Jade. Nyt olikin hyvä tilaisuus tutustua Eetuun lähemmin ja huomasin, että Eetu on tosi kiva kaveri, vaikka onkin aika jättiläinen. Mutta nyt me sovittiin Eetun kanssa, että mä en sitten enää hauku ollenkaan Eetua kun nähdään noissa vierailupaikoissa!

Olipas kiva saada nähdä monta uutta koiraa ja jutella niitten kanssa. Mamuskakin näytti tykkäävän kun sai jutella koira-ihmisten kanssa...

Mukava tapahtuma tällainen

Teuvo

26.4.2007

Sotainvalidien sairaskodin vuoro. Mukaan tuli myös Eetu ja Netta ja sitten Reetta, jota en olekaan ennen nähnyt, mutta kiva tyttö oli, tultiin heti juttuun hyvin.